"Manusia adalah selemah-lemah makhluk yang diciptakan oleh Allah SWT.,dunia hanya sementara, akhirat adalah selamanya., be a truly muslimah..InsyaAllah.."

Monday, June 18, 2012

Buku buat Wanita Hamil


Buku Amalan Ibu Mengandung tulisan Ustazah Nor Bahyah Mahamood, Haji Muhammad Zakaria dan Jaafar Salleh mengandungi tips yang sangat berguna buat ibu mengandung terutama kepada wanita yang hamil anak pertama. Banyak ilmu yang bermanfaat di dalam buku ini. Sangat sesuai buat wanita muslimah yang hamil. ^_^


Diari Hamil adalah buku dan diari panduan lengkap untuk bakal-bakal ibu kerana mengandungi banyak informasi berguna tentang kehamilan dari sudut agama & perubatan moden juga tradisonal. Selain dapat membuat catatan mingguan tentang perkembangan bayi dan kehamilan si ibu. 


Tidak lengkap sekiranya ibu hamil tidak mempunyai Yasin Ibu Hamil. Bukan sahaja penekanan dari sudut kesihatan fizikal perlu di ambil berat oleh wanita hamil, tetapi dari segi spiritual juga sangat penting untuk membentuk dan melahirkan bayi yang sihat, cergas, sempurna akal dan hatinya. Mengandungi Surah-surah yang sesuai dibaca oleh si ibu sewaktu kehamilan dan juga doa-doa yang terbaik untuk diamalkan. InsyaAllah.



" Ana dah dapatkan semua buku-buku di atas. Anda pula bagaimana? " 



Suhaiza_Shuhaimi/AllahisEnoughforMe/19 Jun '12/

3 comments:

Anonymous said...

salam kt mne dptkn buku ni

Suhaiza Shuhaimi said...

wslm.. blh cari kt kedai buku.. islamik. atau cm kdai buku mph, popular dan yg seangkatan la..he2

Suhaiza Shuhaimi said...

wslm.. blh cari kt kedai buku.. islamik. atau cm kdai buku mph, popular dan yg seangkatan la..he2